Εργαστήριο Feldenkrais

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ/DATE
02/12/2018

ΩΡΕΣ/TIME
11:00 πμ - 2:15 μμ

ΧΩΡΟΣ/LOCATION
Ελληνικό Κέντρο Βιοσύνθεσης


Η μέθοδος Feldenkrais είναι ένα εκπαιδευτικό σύστημα σωματικής αγωγής το οποίο βασίζεται στις αρχές της φυσικής, της εμβιομηχανικής – κινησιολογίας, της βιολογίας, της νευροφυσιολογίας, της ψυχολογίας, της ανθρωπολογίας και της εξελικτικής θεωρίας.

Αντίθετα με τους συνήθεις τρόπους σωματικής αγωγής που εστιάζουν στην μυϊκή ενδυνάμωση, στη βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής ή αερόβιας ικανότητας ή σε διατάσεις, η μέθοδος Feldenkrais εμβαθύνει την αίσθηση του πώς κινούμαστε, αναπτύσσει δηλαδή την κιναισθητική μας αντίληψη και μας βοηθά να συνειδητοποιήσουμε στερεότυπα πρότυπα κίνησης. Μας διδάσκει στρατηγικές για να μειώσουμε την προσπάθεια και την καταπόνηση όταν κινούμαστε και μας μαθαίνει νέα πρότυπα που μας επιτρέπουν μια πιο αποτελεσματική και φυσιολογική στάση και κίνηση. Βελτιώνοντας την ποιότητα και τον συντονισμό της κίνησής μας, βελτιώνουμε και τη συναισθηματική και νοητική λειτουργία σε διάφορους τομείς της ζωή μας. Μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε, να λειτουργούμε και να ενεργούμε πιο άνετα και δημιουργικά.

Η κατανόηση και η βελτιστοποίηση της κίνησης, μπορεί να βοηθήσει οποιονδήποτε. Η μέθοδος είναι κατάλληλη για ανθρώπους όλων των ηλικιών και με διαφορετικά προβλήματα υγείας. Είναι χρήσιμη για άτομα με μυοσκελετικές παθήσεις, για ηλικιωμένους που επιθυμούν να βελτιώσουν την λειτουργικότητά τους σε καθημερινές δραστηριότητες, για μουσικούς και χορευτές που αναζητούν νέους τρόπους κινητικής έκφρασης, για αθλητές που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση τους, ή παιδιά που έχουν κινητικές δυσκολίες. Με κλινικές μελέτες έχει τεκμηριωθεί η ωφελιμότητα της μεθόδου σε παθήσεις του κεντρικού νευρικού συστήματος όπως είναι η σκλήρυνση κατά πλάκας, το πάρκινσον, η εγκεφαλική παράλυση και το εγκεφαλικό επεισόδιο. Σημαντική είναι επίσης η συμβολή της στη μείωση του στρες.

Στο συγκεκριμένο εργαστήρι θα εξερευνήσουμε την περιοχή της ωμικής ζώνης. Προεκτείνοντας τη συνειδητοποίηση του σώματος και διευκολύνοντας την νευρομυϊκή αυτογνωσία, θα απελευθερώσουμε την περιοχή από σφιξίματα, εντάσεις, βάρος ή κούραση, κάτι που θα συμβάλλει στην καλύτερη ευθυγράμμισή μας.

Όταν είμαστε περισσότερο ευθυγραμμισμένοι, συνήθως χρησιμοποιούμε εκφράσεις όπως «νιώθω πιο ελαφρά, πιο εύκολα, πιο μακριά την πλάτη μου, πιο εύκαμπτος, αναπνέω καλύτερα».

Οι συμμετέχοντες να φοράνε άνετα ρούχα.

Για συμμετοχές μπορείτε να καλέσετε τις ημέρες και τις ώρες γραμματείας ή στέλνοντας ένα email.

Κόστος: 30 ευρώ

Loading Map....